Slechte tv ontvangst sinds overstap naar glasvezel

Maar om nu steeds Ziggo te adviseren in het Delta en Caiway deel van het forum begrijp ik niet zo goed.
Daar levert Ziggo toch helemaal geen diensten?
Of zijn ze tegenwoordig wel landelijk dekkend?
 
In de meeste gebieden waar glasvezel ligt van Delta Netwerk ligt gewoon Ziggo coax. De uitzonderingen zijn het Caiway en Delta coax gebied.
 
De TV app die nu uit is heeft ook kuren bij jou? Kun je de stappen eens doen die ik hierboven beschreef en kijken of soft en firmware kloppen? Hoe is de decoder aangesloten? Wel rechtstreeks op het modem?
Zonder enige aanleiding dan wel verandering doet het probleem zich niet meer voor sinds ongeveer anderhalve week..... ???
 
Als dit niet opgelost word, gaan we weer snel terug naar Ziggo

Heb telkens stilstaand beeld, wanneer word dit opgelost? We betalen er toch voor tenslotte om een goed beeld te krijgen?
 
Heb telkens stilstaand beeld, wanneer word dit opgelost? We betalen er toch voor tenslotte om een goed beeld te krijgen?
Vreemd ik heb al maanden nergens last van.
Ik zou je modem en/of router herstarten en dan opnieuw kijken.
 
Terug
Bovenaan