• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Gebruikers ervaringen en opmerkingen

Status
Not open for further replies.
De specificaties op de website van Cisco spreekt over 3! tuners. In ieder geval worden in het menu onder instellingen, info 2 tuners aangegeven. Denk dat het een probleem in de software moet zijn dat het niet mogelijk is om gelijktijdig 2 opnamen te maken.

de 3e tuner wordt gebruikt voor het interne eurodocsis modem.
 
Betekent dit concreet dat:

ik zou 2 opnames moeten kunnen maken en daarnaast een filmpje bekijken via TV theek? Begrijp ik dit goed? :)
 
Betekent dit concreet dat:

ik zou 2 opnames moeten kunnen maken en daarnaast een filmpje bekijken via TV theek? Begrijp ik dit goed? :)

Dat zou mogelijk moeten zijn maar nu nog niet. Nu kun je 1 kanaal opnemen en een ander kanaal bekijken. Het is nog niet mogelijk om van 2 kanalen tegelijk op te nemen.
 
Dat zou mogelijk moeten zijn maar nu nog niet. Nu kun je 1 kanaal opnemen en een ander kanaal bekijken. Het is nog niet mogelijk om van 2 kanalen tegelijk op te nemen.
Ok helder! We wachten met spanning af tot de volgende firmware :cool:
 
Als het apparaat niet volgens de specificaties werkt, waarom moet ik dan het volledige (forse) bedrag betalen bij aanschaf? Of gaat de prijs omhoog zodra het apparaat wel volgens specs werkt?

Kan iemand van Ziggo me dat vertellen?
 
het antwoord is heel simpel: je hebt de voor- ( maar ook na-) delen dat je het apparaat nu al hebt; je kan er oa een jaar al gebruik van maken terwijl de rest dat niet kan. Over een jaar ( of 2 ) koop je het apparaat storingsvrij voor 200 euro waarschijnlijk. Ziggo is ondertussen ook blij want voordat het de grote markt op gaat zijn door een kleine groep de gebreken al uitgehaald.
De echte gadget-freaks hebben dan ondertussen weer de opvolger voor 600 euro gekocht, waar ook wel weer wat gebreken aan zitten maar ook weer veel voordelen.
Kun je hier niet tegen? koop het dan niet en wacht. Ben je een gadgetfreak? ja, dan weet je dat dit soort gebreken kunnen gebeuren.

Via mij zijn ze er bv achtergekomen dat dvi-ingang bij de tv en cisco niet samen werkt. een presentje zou trouwens wel aardig zijn:wink:
 
Iedereen mag natuurlijk zijn hobby hebben, maar om meer dan 400 euro te vragen voor een dergelijk apparaat en te verwachten dat je hem ook nog gaat uittesten, is echt de omgekeerde wereld.

Volgens mij laten de hobbyisten op deze wijze misbruik van zichzelf maken door Ziggo. Wees dan als Ziggo flink en zeg duidelijk dat het om een onvolwassen produkt gaat dat vooral aantrekkelijk kan zijn voor de nerds. Dan weet je waar je aan toe bent en dan heb ik er geen enkel bezwaar tegen.

Zoals het nu gaat, is er vast een groep gebruikers die dat ding koopt in de verwachting dat ze een goed werkend systeem krijgen. Zeker als je naar de prijs kijkt, mag je dat verwachten.

Ik krijg hiervan een vieze smaak in mijn mond. Bah!!!
 
Iedereen mag natuurlijk zijn hobby hebben, maar om meer dan 400 euro te vragen voor een dergelijk apparaat en te verwachten dat je hem ook nog gaat uittesten, is echt de omgekeerde wereld.

Is anders volslagen gebruikelijk tegenwoordig, of je nu een nieuwe telefoon (iPhony met niet werkende 3G), operating system (Vista, need I say more), Bluray speler (profile 1 spelers die nooit meer profile 2 zullen gaan aankunnen) of spelcomputer (Xbox 360 met de red ring of death) koopt.

Sorry, maar early adopter willen zijn is dit risico lopen. Wel is er natuurlijk de verwachting dat de gevonden issues serieus opgepakt moeten.
 
Is anders volslagen gebruikelijk tegenwoordig, of je nu een nieuwe telefoon (iPhony met niet werkende 3G), operating system (Vista, need I say more), Bluray speler (profile 1 spelers die nooit meer profile 2 zullen gaan aankunnen) of spelcomputer (Xbox 360 met de red ring of death) koopt.

Sorry, maar early adopter willen zijn is dit risico lopen. Wel is er natuurlijk de verwachting dat de gevonden issues serieus opgepakt moeten.

ik sluit me hierbij helemaal aan, al is de een frusterender als de ander. ik moet trouwens zeggen dat ik het aanbod van Kitaro kreeg om het apparaat terug te sturen. Maar ondanks dat ik nu geen HD kan kijken omdat mijn tv alleen dvi heeft en andere gebreken ben ik toch blij met het apparaat. Moet je nagaan als over een paar maanden allerlei updates hebben plaatsgevonden...
 
Sorry, maar early adopter willen zijn is dit risico lopen. Wel is er natuurlijk de verwachting dat de gevonden issues serieus opgepakt moeten.

Als je dat van te voren weet, geen enkel probleem. Maar dat niet duidelijk zeggen en (meer dan) de volle prijs vragen, vind ik niet normaal.

Jammer dat er kennelijk steeds meer mensen zijn die dat normaal vinden.

Ik probeer daar niet in te trappen maar ik ben bang dat er velen zijn die zich dat niet realiseren als ze zo'n apparaat kopen. Ik vind dat, laat ik het netjes houden, onacceptabel!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top